Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали когато си поиска, гасне в движение?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали когато си поиска, гасне в движение?

    Задрвейте , прегледах форума, но не открих сходен проблем с моят. За това пускам нова тема, от известно време имам проблем , не иска да пали, или само когато си поиска, въпреки че няма видими причини за това. Има бензин, помпата работи и качва гориво към двигателя, има ток и стартера работи добре, проверих свещите и кабелите , те са ОК, почистих всички релета и бушони , също така и клемите на акумулатора . От днес проблема започна да се усложнява, докато си карах в движение изгасна, отне ми доста време докато я запалих отново. След няколко завъртания на ключа , успя да запали, но веднага след това изгасна, странното е че оборотомера и километража се завъртяха до края, и така няколко пъти, докато запали и заработи, добре че успях да се прибера. Някой ако може да помогне, предварително благодаря.

  • #2
    Колега, като за начало поне напиши каква е колата и откъде си.

    Свети ли нещо по таблото когато не пали?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Дебитомер ??? И двете симптоми съвпадат.... Опитай с някой читав и пиши как е.
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #4
        Колата е 145 1.4 тс., нищо не свети по таблото, как да разбера дали дебитомера е повреден, изключих го от буксата при работещ двигател, но започнаха да играят оборотите, като го закача почва да работи нормално. Ако беше от него, как да си обясня завъртането на километража и оборотомера, а иначе аз съм в София.
        Last edited by desislavpavlov; d.m.y г., 06:45.

        Comment


        • #5
          Колега, като за начало провери бензиновата помпа и филтъра за гориво. Почистване, смяна на консумативи, такива неща. Не е лошо обаче първо да се почне с диагностика, и то там, където знаят как да интерпретират правилно показанията от компютъра.
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #6
            пък този проблем как си мирише на датчик на колянов вал
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #7
              симптомите са като на датчик колянов вал НО трябва да светне инжекторчето на таблото това че си почистил релетата значи ли че си ги проверил дали затварят веригата или само почисти крачетата ? ако имаш неоригинална аларма може и тя да ти прави номера, зареди си акумулатора и уредите ти ще спрат да подскачат

              П.П. преди когато нямаше диагностики и разни глезотий съм пръскал във всмукателния колектор "старт газ" етер на спрей (ползват го дизелите зимно време когато не палят) пръскаш малко и въртиш ако запали и угасне значи няма бензин и се почва: бушон, реле, помпа, кабели!!! ако не запали изобщо значи е ток: датчик, релета бубини и така
              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                симптомите са като на датчик колянов вал НО трябва да светне инжекторчето на таблото това че си почистил релетата значи ли че си ги проверил дали затварят веригата или само почисти крачетата ? ако имаш неоригинална аларма може и тя да ти прави номера, зареди си акумулатора и уредите ти ще спрат да подскачат

                П.П. преди когато нямаше диагностики и разни глезотий съм пръскал във всмукателния колектор "старт газ" етер на спрей (ползват го дизелите зимно време когато не палят) пръскаш малко и въртиш ако запали и угасне значи няма бензин и се почва: бушон, реле, помпа, кабели!!! ако не запали изобщо значи е ток: датчик, релета бубини и така
                П.П. е какво не трябва да прави нали колега, сега вече има диагностики.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  и аз мисля,че е от датчика на коляновия вал,но не съм сигурен,че задължително ще светне лампа на таблото.

                  Comment


                  • #10
                    Не е задължително да светне инжекторчето.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #11
                      да не е задължително да светне защото при мен преди 2 3 месеца почна да пали с много въртене и един ден както си карах и угасна,и после няма палене и с дърпане дори,при мен се оказа че едното кабелче на буксата беше изгнило от гадостите,сменихме буксата с майстора при които си карам колата в София,и само като и показах ключа и запали така че не е зле да провериш да не е и при теб това проблема,буксата се намира от лявата страна под колекторите и е закачена на една планка и ако не се лъжа беше 4 пинова но за това не съм сигурен може и 3 да е,успех
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • #12
                        Колега и аз смятам,че този проблем с паленето ще е от датчика на коляновия вал,но все пак отиди да ти направят една диагностика да си 100% сигурен от какво е проблема да не даваш на празно пари,че тези кола са големи бирници все има нещо да им се прави направо ми писна на мен от тая Алфа
                        Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

                        Comment


                        • #13
                          все така

                          след диагностика се оказа че дава грешка на импулсния датчик, след смяната му проблема си остана, оказа се че не е от него. тъй като имаше счупена букса от компа към датчиците по двигателя, към бубините, климатика и тн. се предполагаше че проблема явно идава от там, щом не е от датчика, да ама не, пак същите проблеми, даже проблемите започват да стават все и по странни. днес запали и работи малко време и пак изгасна, отново я запалих, но стрелата на оборотомера не се движеше в такт с реалните обороти на двигателят, след това пак изгасна и не иска да запали вече, започна да мига чек-лампата(малката дюза на таблото) и двете средни релета пред акумулатора се чуваха да цъкат. вече не знам какво да правя, някой да има някакви идеи и предложения?

                          Comment


                          • #14
                            Ми смени си датчика на коляновия вал по горе ти го казахме вече.На какво викаш импулсен датчик между другото?
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #15
                              става дума точно за този датчик, моя е ОК, но проблемите си продължават

                              Comment

                              Working...
                              X